Hatet mot tekniken! (och den oviktiga information den bär med sig)

Jag hatar tekniken, främst datorer och sådant som väljer att inte fungera när jag vill och sen så hatar jag telefoner som ringer när jag är upptagen! Men jag hatar även sms, en liten text på en liten skärm som på något sätt ska vara intressant, jag blir därför helt tomatröd i ansiktet (det kan även komma rök ur öronen) då jag en lugn och härlig dag tar upp mobilen och läser på displayen "14 nya sms"...tankeverksamheten börjar ju då ticka igång om vem som ligger på sjukhus eller vem det är som har dött men nepp, alltid samma skit i smsen! Jag tänkte nu dela med mig av ett urval av smsen jag har fått idag så kan varje individ själv få avgöra om det här verkar vara nödvändig information. Så luta er tillbaka och njut.

-Ät min gegga
-du är min kant <3
-hihihih
-snor
-snorsoppa <3
-gul snö :D
-mamma
-hejochhå min lilla grå
-bajs
-(sugga)
-tant
-kärring
-katej
-bitch!!
-(tik)
-du tror du vet allt! men det är FEL !!!
-kom igen bert karlsson!
-bajs i byxan och ha det bra
-skit i ungjäveln
-åh sosse...suck

Finns det någon i världen som anser att tanken bakom tekniken var att skicka såna här sms? Isåfall, hör av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0