FITT LINSER

- Hur har er dag varit ?
- bryr mig inte gå och dö....

Det jävla humöret var jag på imorse, Pga att min tant jävel hålt mig vaken för ovanlighetens skull till klockan skitsent. Men skitsamma ska komma tillbaks till min skitiga morgon.... jag vaknar skittrött klockan 05:40 på morgonen och undrar om det redan är natt och jag försvovit mig för att sedan kolla på klockan komma på att jag ska möta min muntra kollega om 40 min.... så jag orkar ta mig till duschfanskapet och göra mig iordning, allt funkar skit bra, och kaffet är på gång och man ska ju äta frukost (tänkte jag).. men för att sedan komma tillbaka till verkligheten då jag bara har 10 minuter att äta frukost och dricka kaffe... Men fuck kaffe jag har inte satt in linsfanskapen så jag springer runt och yrar och letar i 10 minuter för sen få det otroligt roliga samtalet: Vart är du? jag står här nere och väntar (tystnad).. så efter några minuter till letandes som en galning... för att sedan behöva inse FACKTUM och ta mammas gammla glasögon från 1960 typ och dem ska man ha heladagen.... JÄVLA FITT LINSER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0