En otrooooligt spännande dag!

Idag har jag gjort exakt fem saker, inte mer, inte mindre, utan precis fem idiotiska saker!

1. Jag har haft det årliga samtalet med min mentor, med andra ord haft utvecklingsamtal och som alla andra gånger har det varit precis lika ointressant och precis lika oviktigt! Jag sätter mig ner, vi konstaterar att allt flyter på, han undrar om jag vill ta upp något som jag som alltid inte vill (eller det finns så extremt mycket jag skulle kunna ta upp som jag hatar men då lär jag väl bli avstängd från skolan också) och sen får jag gå hem igen. Jag har alltså spenderat 20 minuter gånger 12 år som jag gått i skolan, alltså 4 timmar av mitt liv på att konstatera att allt går bra! Den som kom på att vi ambitiösa elever ska ha utvecklingssamtal ska dö, DÖ!

2. Jag har försökt göra pannkakor och det gick ju ganska bra.. MEN HUR FAN VÄNDER MAN PÅ SKITPANNKAKORNA UTAN ATT DOM GÅR SÖNDER ?!

3. Jag har pluggat i exakt 5 timmar utan paus, och nu ska jag se till att den idiotiska och bh-lösa samhällsläraren får ångra i exakt 5 timmar att att hon planerade in ett prov nästa vecka. Och här är ett personligt meddelande till min samhällskunskapslärare "Seven days.."

4. Under de timmarna jag har suttit och pluggat har jag druckit runt 10 koppar kaffe och nu är jag speedad så jag kommer inte kunna sova och då kommer jag bli trött imorgon och då kommer jag bli grinig, JAG HATAR KAFFE!

5. Happ, så har jag ju självklart glömt bort vad den femte otroligt oviktiga saken jag har gjort idag var, men toppen liksom, nu har jag så mycket samhällskunskap i hjärnan att jag inte ens kan komma ihåg andra oviktiga saker!

Nu tänker jag avsluta med några viktiga och tänkvärda ord.. BLÄ!


Kommentarer
Postat av: Minnali

OH I FUCKING LOVE YOU GUBB&TANT

2009-11-12 @ 12:04:43
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0